OdporúčameZaložiť web alebo e-shop

Závody 2011-2012

Momentálne sú známe dátumy týchto závodov:

   Nové fotky z tréningu(4.12.2011) a z vianočného preteku (26.12.2011)

Tréning:FOTKY

             Vianočný pretek:FOTKY

imagePodsekcia(naľavo)

Zoznam pretekov Pionierov v roku 2011
PIONIER CUP:

Tréningový pretek:

4.12.2011

Vianočný pretek o pohár MK FENIX

26.12.2011

Zoznam pretekov Pionierov v roku 2012

22.1.2012

12.02.2012

4.03.2012

1.04.2012

5.5.2012 a 8.9.2012-Paskov(neďaleko hranis SR)

Informácie o závodoch v Paskove :TU

 

 

 

Preteky sa konajú na dráhe v areáli farmy PEREŠ v obci CABAJ ČÁPOR časť PEREŠ www.x-fun.sk
GPS súradnice – N 48.21266 E 17.99722 - sú vždy v nedeľu o 11,00 hod. ( okrem 26.12.2011 = PONDELOK ) Štartovné 5,-EUR ( príchod pre pretekárov je do 10,00 hod. !!! ) Preteky sa konajú za každého počasia !!!! INFO na: www.mk-fenix.sk , prihlášky na mobile formou SMS správy : 0903/348562 alebo e-mailom : prihlasky@mk-fenix.sk
Štartové čísla zostávajú ako vždy , no novým jazdcom budú dávané čísla jazdcov ktorý nepotvrdia účasť - neprídu pretekať.

Všetky tieto preteky sa konajú na dráhe v areáli farmy Pereš v obci Cabaj Čápor časť Pereš,v nedeľu o 11:00 hod!  Štartovné 5€.

Preteky sú rozdelené na kategórie-Pionier-KLASIK

                                                  -Pionier-ŠPECIÁL

OBRÁZOK : TU
Preteky sa konajú za každého počasia!!!

Informácie k pretekom:

TECHNICKÉ PREDPISY pre Pionier Cup 2011-2012.
Pionier cup KLASIK a ŠPECIÁL je vypísaný pre motocykle československej výroby , vyrobené pred rokom 1985 s objemom motora 50ccm.
Motocykle v tomto ročníku budú rozdelené do nasledujúcich kategórii: (o zaradení s konečnou platnosťou rozhodne usporiadateľ pri registrácii do preteku, keď je jazdec povinný si doniesť na registráciu aj stroj.)
JAZDEC : Povinná výbava – PRILBA , RUKAVICE , ČIŢMY ( alebo iná pevná obuv ) a BIELE TRIČKO ( tielko ) na nastriekanie štartového čísla – alebo uţ hotový dres s prideleným číslom. Odporúčame pouţitie motocyklových chráničov .
Všeobecné pravidlo pre všetky kategórie : z motocykla nesmú vyčnievať ostré hrany a nebezpečné predmety !!!
1.ŠPECIÁL:
To čo nie je v týchto pravidlách pre kategóriu špeciál výslovne ZAKÁZANÉ JE POVOLENÉ .
Rám: Rám môže byť ľubovoľne upravený za podmienky, že bude použitá pôvodná nosná trubka od hlavy riadenia k motoru, vrátane predného a zadného držiaka motora.
Predná a zadná vidlica a ich uchytenie k rámu , pružiace elementy môžu byť ľubovoľné .
Motor: Motor musí preukázateľne pochádzať z motocykla danej značky a typu. Za rozhodujúce sa považuje použitie pôvodných karterov, viek motora , valca a počet prevodových stupňov zachovanie pôvodnej koncepcie a vizuálnej zhodnosti s pôvodným motorom.
2. KLASIK:
UPOZORNENIE !!!!
Vyzvaný jazdec je povinný pristaviť motocykel na celkovú kontrolu a bude povinný demontovať určené diely motocykla !!!
To čo nie je v tejto kategórii ďalej v odstavci
POVOLENÉ JE ZAKÁZANÉ.
Rám a Podvozok:
- Rám musí byť pôvodný , no môže byť zosilnený použitím výstuh najmä strednou rámovou trubkou .
- Predná vidlica musí zostať pôvodná.
- Zadné pružiace jednotky musia byť umiestnené rovnakým spôsobom ako pôvodné, môžu však byť nahradené jednotkami vyrábanými pre cestné motocykle Jawa 50 , ktorých úchyty môžu byť upravené a prípadne posunuté.
- Kolesá a brzdy musia zostať pôvodné.
- Pneumatiky môžu byť ľubovoľné.
- Je zakázané meniť krk riadenia a uhol riadenia .
- Je povolené odstrániť pôvodnú plechovú kapotáž motocykla .
- Nádrž je povolené premiestniť , ale musí pochádzať z motocyklu Jawa 50, je možná výmena medzi jednotlivými typmi.
- Dodatočný napínač sekundárnej reťaze povolený.
- Pôvodné stupačky musia byť opatrené návlekmi , alebo v prípade ich náhrady musia byť pevné a ukončené obúkom o rádiuse R= 20 mm.
- Sedačka môže byť upravená z dôvodu bezpečného uchytenia.
- Motocykel musí mať funkčné blatníky na oboch kolesách ľubovoľného typu.
- Musí mať tri tabuľky na štartové číslo o rozmere 150 x 150 mm so zaoblenými rohmi - jednu vpredu a po jednej na oboch stranách.
Motor a Prevodovka:
- Motor musí preukázateľne pochádzať z pôvodného motocykla daného typu.
- Hlava , valec a piest musia byť pôvodné bez akýchkoľvek úprav. Je vyslovene zakázané zväčšovanie , navarovanie a iné úpravy chladiacich rebier hlavy a valca.
- Počet a rozmer preplachovacích kanálikov musí zostať pôvodný.
- Je povolená úprava valca výbrusom na maximálnu možnú mieru udávanú výrobcom (t.j. 8. Výbrus : vŕtanie 40,0 mm , zdvih 44,0 mm)
- Je zakázané meniť systém „sánia“ – rozvod piestom.
- Zapaľovanie musí byť originálne - mechanické.
- Karburátor musí byť originál JIKOV určený pre motocykle Jawa 50 , výmena medzi jednotlivými typmi je dovolená.
- Vzduchový filter aj s telesom musí byť použitý originálny , je povolené zmeniť miesto upevnenia a prepojiť s karburátorom hadicou.
- Originálny výfuk môže byť upravený , čo sa týka umiestnenia originálneho tlmiča . Môže byť upravený pôvodný tlmič výfuku , ale musí zostať pôvodné teleso tlmiča - nemôže byť nahradený iným tlmičom.
- V prevodovke je povolené meniť prevodový pomer pri použití pôvodných – originálnych ozubených kolies , ktoré boli pôvodne v prevodovke.
- Sekundárny prevod musí pozostávať z originálnej 55 zubovej rozety. Je možné montovať malé ozubené kolesá originál vyrábané pre Jawu Pionier : 11,12,13 zubové.
Proti rozhodnutiu technického komisára o zaradení do kategórie nie je moţné odvolanie !!!

 

Zároveň sa koná aj Pitbike Cup.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Desing by JXW /JoXino Works